Logi sisse

MOVEMBER

Jesper Parve1. november 2016

Postitatud Meesolen poolt

Minu “Movember 30-e päeva challeng`i“ eesmärgiks on aasta pimedaimal ajal teadvustada ennast ja võimalusel ka teisi mehi ohtudest, mis keskeas mehi vaikselt hakkavad ähvardama. Eriti äge oleks kui saaksite kaasa lüüa, siis saab kuu aja pärast vaadata, kuidas kellelegi ettevõtmine on mõjunud.

 

Esimene mõte peas on muidugi, nii nüüd võtame selle tervisevärgi kätte, igal hommikul jooksma, õhtul ratta- või suusaring, kord nädalas jooga, paar korda jõusaal-ujumine. Olgem ausad, me kõik teame, kuidas see stsenaarium lõppeb… Päeva lõpuks on oluline, et õhtul veel sära silmanurka jaguks ja kuu lõpus stressi hulk kahaneks. Nii et, tasa ja targu!  

 

Postitan igal hommikul käesoleva ja ka järgmise päeva tegevuse, nii meesolen FB-lehele, kui ka Instagrammi lehele. Päeva jooksul, kui ülesanne tehtud, annan ka tagasisidet. Kui sa otsustad kaasa teha, siis oleks eriti äge, kui postitaksid sotsiaalmeediasse oma pildi kommentaaridega ja oma ettevõtmisi ka tagiksid, #meesolen #MovemberEstonia #minukäik.

 

1.päev

Vaata ennast korralikult peeglist ja anna oma kehale aus hinnang. Kui oled tugevama närvikavaga, lase naisel seda teha.
Mõtiskle selle üle, kuidas saaksid oma füüsilist vormi parandada.
Võta omale ka mingi kindel number eesmärgiks. Minu eesmärk on Movembri lõpuks maha saada 5 kilo.

 

2.päev

Loe läbi kolm artiklit, mis puudutavad sinu vanuses oleva mehe üldist tervist. Tee omad järeldused ja kui artikkel väga puudutas, siis jaga meiega ka.

 

______________________________________________________________________________________________________

Vaata veel võimalusi, kuidas „Movembri“ kampaaniaga ühineda ja meeste tervisele tähelepanu juhtida:

 

  • Movemberi liikumise kaasalööjad, toetajad ehk teisisõnu “Mo Bro’s” kannavad ja kasvatavad vuntse, et kogu kuu vältel tõsta teadlikkust ja suunata tähelepanu meeste tervisele.

 

  • Osale mõnes projektis vabatahtlikuna või tegele meeste tervisele suunatud heategevusega.

 

  • Isiklik eesmärk Movembriks: a.) Suhtlen sõprade ja perega b.) Liigutan ennast c.) Räägin tähtsatest asjadest d.) Tean oma eelkäijate haigusi  e.) Kui märkan midagi, teen midagi

______________________________________________________________________________________________________

Lisa kommentaar